Radionica 1 “ Recept za prijateljstvo”

U prostorijama produzenog boravka sa ucenicima prvog razreda danas je odrzana radionica na temu: “Recept za prijateljstvo”. Kroz igru, razgovor i zajedničke aktivnosti, djeca su otkrivala šta sve čini jedno pravo prijateljstvo. Zajedno smo “miješali” sastojke poput iskrenosti, pomoći, poštovanja, smijeha i povjerenja, te naučili kako ih koristiti svaki dan – u školi, kod kuće i u igri.Cilj radionice je da djeca prepoznaju važnost dobrih odnosa, razviju empatiju i nauče kako biti dobar prijatelj drugima.Uz puno smijeha, boja i kreativnosti, svako dijete je izradilo svoj “Recept za prijateljstvo” kao podsjetnik da su pravi prijatelji najveće bogatstvo. 💛

Danas smo u okviru likovne radionice radili bajku „Pametni zec“ sa učenicima prvog i drugog razreda. Djeca su dobila crtež jedne scene iz bajke, a fokus radionice bio je na prepoznavanju i imenovanju boja. Neka djeca su, po želji, dodatno i samostalno crtala prizore koji su im bili najzanimljiviji iz bajke.
Radionica je protekla veselo i kreativno – kroz priču o pametnom zecu djeca su naučila više o bojama, ali i o vrijednosti snalažljivosti i mudrosti. 🐰🎨🖌️

Produženi boravak

Učenici upisani u produženi boravak bit će raspoređeni u dvije grupe, te počinju s radom od ponedjeljka, 1. septembra 2025. godine (radno vrijeme od 7:00 do 17:00 sati). Napominjemo roditelje da ugovor o korištenju usluga produženog boravka trebaju obavezno potpisati u toku prve sedmice u septembru (kod voditelja grupe u produženom boravku).

Kolektiv JU Osnovne škole “Nafija Sarajlić” želi svim učenicima, roditeljima i zaposlenicima sretan i uspješan početak nove školske godine

Produženi boravak

Poštovani roditelji,

JU OŠ „Nafija Sarajlić“, Sarajevo pruža mogućnost korištenja produženog boravka. Rad poduženog boravku odvijaja se od 7,00 do 17,00 sati.

Produženi boravak poseban je oblik odgojno obrazovnog rada sa učenicima koji se realizira u školi. Ciljevi programa rada i organizacije slobodnog vremena u produženom boravku su omogućavanje učeniku život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno uticati na razvoj njegove cjelokupne osobnosti, te individualnih i jedinstvenih potencijala uz razvoj učenika kao socijalnog bića.

Ključna područja razvoja u produženom boravku podrazumijevaju emotivni, kongitivni, socijalni i psihološki razvoj, socijalizaciju i razvoj komunikacijskih potencijala uz igru, sport, rekreaciju te kulturno umjetnička područja razvoja.

Rad u produženom boravku odvija se kroz realizaciju usmjerenih i neusmjerenih aktivnosti, samostalnog rada i pratećih aktivnosti.

Jelovnik u okviru produženog boravka prati zadatke zdrave prehrane gdje je učenicima uz doručak i ručak objezbjeđena i jedna užina.

Scroll to Top